النتائج 1 إلى 4 من 4

والحل مع فتيحي

  1. #1
    عضو فعال
    نقاط التقييم  :  5
    تم شكره        0 مره

    تاريخ التسجيل
    Jan 2006  
    المشاركات
    365  
    alward2003 غير متواجد حالياً

    والحل مع فتيحي

    وبعدين ويا مضارب فتيحي المفروض هي اعلى من كدا ولا ويش رايكم

  2. #2
    عضو متميز
    نقاط التقييم  :  42
    تم شكره        مره واحدة

    تاريخ التسجيل
    Sep 2004  
    المشاركات
    1,581  
    العميد11 غير متواجد حالياً
    فتيحي المشكلة بالمضارب

  3. #3
    عضو فعال
    نقاط التقييم  :  5
    تم شكره        0 مره

    تاريخ التسجيل
    Aug 2005  
    المشاركات
    326  
    المهيدي غير متواجد حالياً
    عوزين مننا اه ياقماعه ماهو احنا رفعنا السهم امس واليوم الصبح ما بعتوش علينا ليه عشان نا خد إلى عندكو وبعدين نرفع السهم وتشتروا مننا والا عوزينا نخسر وانتو ياسلام تكسبو (( فتيحي عقليه متخلفه اهبل انت ماشفت وجه ماكنه إلا سحليه غايصه فى طين )) والمثل يقول (( ناظر فى وجه العنز واحلب لبن )) عسي الرساله وصلت والسلام عليكم .

  4. #4
    عضو فعال
    نقاط التقييم  :  5
    تم شكره        0 مره

    تاريخ التسجيل
    Jan 2006  
    المشاركات
    365  
    alward2003 غير متواجد حالياً
    مصري ههههههه

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.